freekickerz vs Hakan Calhanoglu - Ultimate Free Kick Challenge



Download videos:


In a freekick challenge the freekickerz will face the one and only Free Kick Master Hakan Calhanoglu. Please activate english subtitles!In einer besonderen Freistoß Fußball-Challenges treten die freekickerz gegen den Freistoß-Meister Hakan Calhanoglu an. ► Join



Tags:
Calhanoglu Freistoß Calhanoglu Fußball-Challenge Elfmeter-Challenge Freekick Challenge Hakan Calhanoglu Manuel Neuer Freekick Penalty Challenge Soccer...


A.Günay39
konzi come to KIRLARELİSPOR \u003c3
ARDA TÜREL
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Ade Ardan
what
Adolf Hitler
aq su kaleciyi fbye alalim mac kaybetmeyiz mq adam tum super lig den iyi
Ahmet Cc
Türkler +1
Alex Michel
This keeper is actually really good unlike some others from other channels that all they do is make look good to the striker.
André Luiz
Cadê os br?
Anonymous User
Der FCB könnt den Torwart grad echt gebrauchen
Aras Kerim
hakan çalhanoğlu da Bayburtlu bende Bayburtluyum Bayburtlular +1
Arda
O nasıl kaleci amk makine gibi
Ascilto
That goalkeeper is incredible
Barkın Doğan
Türk olanlar +1
Biaaan CH
ANDREY LUNIN PLEASE!
Birgül KILIÇ
Hakan adamdır bu arada türkler like
Dark Music
kaleci hack açmış :D
David Del Cid
Ese portero deberia probarse en un equipo Professional
Deniz Mermut
Asın bayrakları
DoughnutDogDrums
Free kick GOAT
Douglas Mendes
Goleiro bão
Dyemeson
GOLEIRÃO AÍ TBM PEGA MUITO NE ...
Efe Çakmak
Hakan reis hepsinden iyi (o bi gerçek ztn)😉
Elmas Alpay
kalecide hack var dünyanın en iyi frikikçisis bizim hakan
Emre Erdal
Bu kaleci Süper Lig de çok rahat oynar , topları çok rahat kurtarıyor :D
Emre Çapkın
Hakan Çalhanoğlu...
Ercan Kardaş
ABİ EFSANESİN
Eren Acun
Türkler like lasin
Eymen Arda Erdem
Falso atışlarınız mükemmel
Eyyüp Yeşer
hakan gol atınca hepsi sövüye \nçekemiyorlar türklerin gol atmasını
Felippe Caramella
I really like your channel, especially the challenges !!! I'm from Brazil !!🇧🇷🇧🇷⚽️🏆😎🤙👊🙋\u200d♂️✌!!
Fire Phoenix
Vielleicht ist das ja gar nicht Karol, sondern Manuel Neuer
GOODWIN TV
That goalkeeper is incredible
Gabry Torre
Il portiere è una Madonna😂
GoalKEEPERz
War eine Ehre für mich gegen Hakan im Tor stehen zu dürfen \u003c3\nWas an honor for me to be the Goalkeeper vs Hakan \u003c3
Greendforze Bonek
🇮🇩🇮🇩🇮🇩🇮🇩
Güneycan Özdemir
Launch the clan war
Jesse Rijzewijk
that keeper is really good⚽️
Josenilson Alves
Sou brasileiro sou jogador nào tenho muitas oportunidades e condições gostaria de ganhar uma chuteira dessa amo futebol um dia vou ser jogador
Just Sent
Bızım kalecılerımız topu ızşer adam valla gormeden ucuyor ne lan bu
KRAL MONTAGE
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Kağan Yıldız
2019 izleyen türkler burdamıııııı.
Kha'Zix
Türkler nerde burda olanlar bi like atıp +1 lesin bakalım 😁😁
Kleber Ivo
Zico, o melhor batedor de faltas!!!
Kıvanç Emre Özgen
As bayrakları
Lautaro Levato
Fue mejor el arquero que ellos
MACEDONIAN BOY
Thasis niht gud
Mahmut Gul
🇹🇷🌹👑💞💞
Mayenziwe malaza Morata
Hakan plzzzzz can i have ur curve tutorial plzzzzzz
Mehmet PvP
Çeviriyi kim yaptı amk
Metehan DAĞLI
İngilizler anlamasın aq aq aq aq ben senin pazarda ananas aldırdım
Mustafa Ozen
Hakan abi asın bayrakları
Nebican Tezcan
Türkiye 🇹🇷🇩🇪
Nici Joel07
Ghd ihdtzd ziesgsif hiegdif
Oyun Günü OG
Kaleci neuer
Ozan Çetinkaya
Kalecinin kanatlari var beyler dağilin
Pedro Henrique Santana Dorberto
O mano alguém é Br porra
Rafael Atamoglanov
kaleci Noyerden daha iyi
Roberto Dulok
Wy umiecię Polski?
Saar Patwari
You should do a challenge with f2 freestylers
Sahar Arabatzis
CR7
Serhat Tas
İbrahimovic ile video çek
SpongeBOZZ
Coole Musik die da im Hintergrund läuft.... ich habe gehört, im Gegenzug dafür das ich euren Kanal am leben lasse kommt ihr in mein nächstes Video :) Angebot läuft 1 Woche
Sun Sharma
The keeper is insane
Surprise'ın Dayısı
Hakan diyordur içinden kaleciyle bak amına koyım 😅
THAMER _X999
1:58
THE SPORT
How to power shoot
Taner Etuf
yil oldu 2018 neyse yorumlara baktim turk var mi diye yabanci bulamadim aq
Tezcan Koray
I think Calhanoglu did not take it serious enough :)
Twitch isumcx
2:07 Hagan yavaşşşş
Türk'ün Gücü
Kaleci panter amk
UMUT KİNG TR
TURKİSH ÇALHANOĞLU
Uğur Kınay
2:08 Hakan Yavaaaşşşş alt yazısını kim ekledi lan :Dsa.df:SAFAS:Fs
V82MP
Shit
Veyso GAMİNG
Kaleci Barcelona ya gitsin bence
Yasin Emir
Top bi tuhaf mı yoksa bana mı öyle geliyor🤔?
Yağız Bağdatoğlu
Hakan calhanoglu
_Roman Gt_ #9
I'm Russian
ahmet abız hd
GOOD GOALKEEPER
bittiisbsbsjsjsjjsjs bittiiisbsbshsjsj
🇹🇷👑
byTAZZ
4:50 heğhh
derrick rose
Türkler beğensin de sayimizi bilelim
doğukan Samay
AS BAYRAKLARI AS AS AS AS
drn-x umut
Frikick #teamfk5mio
el chinito SANTOS
ese portero podría llegar a ser profesional es muy bueno
freekickerz
⚽📍 6 MIO FK-SHIRT (Limitiert/Limited) ► http://freekickerz.net/shop
gizemli gamer
Adam hakaj
oyun kafası
Türk ler gösterin kendinizi +1
selin buzcu
Yorumlara bakayım İngilizlere küfür edem dedim İngiliz yok mq
ubeyıt coskun
VERMİYENİN ANASIN SİKİM ORRUSPU PLSUN
ÇG - Alper Çeliker
GK Come to FENERBAHÇE
Özkan Akşit
REUS PUMA
ömür Demirsıkan
Kaleci profesyonel aq
İbrahim Demir
TÜRKİYEEE TÜRKİYEEE TÜRKİYEEE
şakircan şenşakrak
ONE DAY HAKAN CALHANOĞLU WILL WEAR HIS FAVOURITE TEAM '' GALATASARAY's '' JERSEY...